Sponsoring i reklama w ramach spotkania branżowego
Sponsoring spotkania branżowego to forma promocji, która pozwala firmom nie tylko efektywnie zaprezentować się przed odbiorcami z produktem czy usługą, ale co ważne dotrzeć bezpośrednio do decydentów z rynku paliwowego i osobiście nawiązać cenne relacje biznesowe. Siłą organizowanych przez nas konferencji branżowych jest fakt, że robimy to ponad 20 lat, każdego roku dla wszystkich istotnych sektorów, które tworzą krajowy rynek paliw.
Historia naszych spotkań dla branży rozpoczęła się w 2004 roku. Do tej pory odbyło się ponad 40 wydarzeń skierowanych do uczestników rynku paliwowego. Gośćmi konferencji są przedstawiciele koncernów paliwowych, importerów, producentów paliw, baz paliwowych, hurtowników handlujących paliwami oraz instytucji rządowych. To co wyróżnia nasze Spotkania Branży Petrochemicznej to fakt, że ponad 70 proc. ich uczestników to przedstawiciele top managementu – prezesi, członkowie zarządów, dyrektorzy głównych pionów i kierownicy jednostek.
Uczestnikami konferencji są decydenci:
- koncernów paliwowych
- importerów paliw
- producentów paliw
- baz paliwowych
- hurtowników handlujących paliwami
- ministerstw: gospodarki i finansów
- organizacji branżowych
- aspekty prawno-podatkowe dotyczące produkcji i obrotu paliwami w Polsce
- pespektywy i możliwości rozwoju różnych podsektorów rynku paliwowego
- dyskusje ekspertów i uczestników branży paliw na tematy techniczne i operacyjne
- rozwiązania okołopaliwowe dedykowane dla branży petrochemicznej
- elementy wizerunkowe: logo, bannery, rollup-y, wrzutki i gadżety reklamowe
- dotarcie z przekazem merytorycznym podczas wystąpienia na konferencji
- możliwość nawiązania bezpośrednich relacji biznesowych z decydentami firm z sektora paliwowego
- Bezpośrednie dotarcie do decydentów branży paliwowej podczas części konferencyjnej i bankietowej
- Możliwość wystąpienia w roli eksperta i zaprezentowania świadczonych usług podczas prelekcji
- Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie elementów wizerunkowych w kampaniach promujących konferencje
- Wzmacnianie marki podczas konferencji z wykorzystaniem narzędzi marketingowych
Pakiet Sponsora Strategicznego obejmuje:
a) Przyznanie tytułu Sponsora Strategicznego Wydarzenia;
b) Logo wraz z informacją o statusie Sponsora umieszczone:
- na wszystkich materiałach internetowych dotyczących Wydarzenia
- w specjalnych mailingach do potencjalnych uczestników Wydarzenia,
- na identyfikatorach uczestników Wydarzenia
- na stronie internetowej Wydarzenia,
- na formularzu zgłoszeniowym Wydarzenia,
- w materiałach informacyjnych dla uczestników Wydarzenia,
- na reklamie ustawionej przed salą konferencyjną (rollup 100x200cm),
- w prezentacji inaugurującej Wydarzenia;
c) Wrzutka reklamowa zamieszczona w materiałach konferencyjnych Wydarzenia;
d) Reklama w formacie 750x100px na stałe na stronie Wydarzenia;
e) Wrzutka innych gadżetów / dla uczestników Wydarzenia;
f) Ustawienie 2 rollupów Sponsora w sali konferencyjnej (100x200cm);
g) Ustawienie 2 rollupów Sponsora w sali bankietowej (100x200cm);
h) Bezpłatny udział w spotkaniu dla 2 osób (z wyłączeniem kosztów noclegów)
i) Udział w otwarciu Bankietu
Koszt 25.000 PLN + VAT
Pakiet Sponsora obejmuje:
a) Przyznanie tytułu Sponsora Wydarzenia;
b) Logo wraz z informacją o statusie Sponsora umieszczone:
- na wszystkich materiałach internetowych dotyczących Wydarzenia
- w specjalnych mailingach do potencjalnych uczestników Wydarzenia,
- na stronie internetowej Wydarzenia,
- na formularzu zgłoszeniowym Wydarzenia,
- w materiałach informacyjnych dla uczestników Wydarzenia,
- na reklamie ustawionej przed salą konferencyjną (rollup 100x200cm),
- w prezentacji inaugurującej Wydarzenia;
c) Wrzutka reklamowa zamieszczona w materiałach konferencyjnych Wydarzenia;
d) Reklama w formacie 750x100px na stałe na stronie Wydarzenia;
e) Wrzutka innych gadżetów / dla uczestników Wydarzenia;
f) Ustawienie 1 rollupa Sponsora w sali konferencyjnej (100x200cm);
g) Ustawienie 1 rollupa Sponsora w sali bankietowej (100x200cm);
h) Bezpłatny udział w spotkaniu dla 1 osoby (z wyłączeniem kosztów noclegów)
Koszt 15.000 PLN + VAT
Palkiet Wystawcy obejmuje:
a) Udostępnienie przydzielonej powierzchni na cele wystawiennicze podczas części konferencyjnej Wydarzenia
- miejsce: foyer w hotelu w przestrzeni konferencyjnej organizatora Spotkania Branży Paliwowej
- powierzchnia: 5 m2 (5x1m)
- czas: dzień konferencyjny 8:00 do 18:00
- dostęp do energii elektrycznej
- forma stoiska: stand reklamowy, wyposażony w stolik + 2 krzesła, wykorzystanie elementów reklamowych typu rollup
b) Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200cm) w sali bankietowej;
c) Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200cm) w sali konferencyjnej;
Koszt 9.000 PLN + VAT
Pakiet Mini Wystawcy obejmuje:
a) Udostępnienie przydzielonej powierzchni na cele wystawiennicze podczas części konferencyjnej Wydarzenia
- miejsce: foyer w hotelu w przestrzeni konferencyjnej organizatora Spotkania Branży Paliwowej
- powierzchnia: 2 m2 (2x1m)
- czas: dzień konferencyjny 8:00 do 18:00
- dostęp do energii elektrycznej
- forma stoiska: stand reklamowy + gadżety, materiały
Koszt 3.000 PLN + VAT
Dodatkowe Rollupy podczas Wydarzenia:
a) Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200cm) w sali bankietowej podczas uroczystej kolacji inaugurującej
b) Ustawienie 1 szt. rollupa (100x200cm) w sali konferencyjnej w trakcie Wydarzenia
Koszt 3.000 PLN + VAT