Shell Franczyza

Unimot i Avia ponownie z tytułem Superbrands

Po raz kolejny Organizacja Superbrands wyłoniła najsilniejsze marki, które cieszą się uznaniem oraz renomą w poszczególnych branżach. Do grona laureatów tegorocznej edycji ponownie dołączyła Grupa Unimot wraz z marką AVIA. Obydwa brandy wyróżnione zostały tytułem Business Superbrands 2021 w kategorii paliwa, surowce, energetyka.

Superbrands to niezależna organizacja, działająca od 1994 roku. Jej głównym założeniem jest promocja idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację case studies marek, które dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom, osiągnęły rynkowy sukces. Laureatami tytułu Business Superbrands 2021 są marki, które cieszą się największym uznaniem oraz renomą, a także legitymują się licznymi sukcesami na arenie krajowej i międzynarodowej w poszczególnych branżach. Laureatów wyłaniają Eksperci z Konfederacji Lewiatan.

- Przyznanie po raz kolejny nagrody Superbrands to dla nas nie tylko wyróżnienie, lecz także wielka satysfakcja i potwierdzenie tego, że działania i zmiany, które wprowadzamy są zauważalne. Rozwijamy się, konsekwentnie wdrażamy nową strategię marketingową, wprowadziliśmy na rynek nowy koncept gastronomiczny, pod którym rozwijamy markę własną, sukcesywnie otwieramy kolejne stacje, wprowadzamy nowe produkty. Przyznanie nam tytułu Business Superbrands 2021 pokazuje, że przyjęta strategia zdaje egzamin na najwyższym poziomie  - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrek-tor Marketingu w Unimot S.A.

Tegoroczna gala finałowa, podczas której rozdane zostaną nagrody Superbrands, odbędzie się w listopadzie w Hotelu Sheraton w Warszawie. Podczas gali obecni będą przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu.

Więcej w kategorii

XIII konferencja Krajowej Izby Biopaliw

XIII konferencja Krajowej Izby Biopaliw "Biopaliwa transportowe"

Szerokie spojrzenie na obszar paliw odnawialnych w transporcie z krajowej i europejskiej perspektywy - tak w skrócie można podsumować XIII edycję konferencji organizowanej przez Krajową Izbę Biopaliw, która odbyła się w dniach 25-26 września w Ostródzie.

Orlen przeznaczył 35 mln zł na walkę ze skutkami powodzi

Orlen przeznaczył 35 mln zł na walkę ze skutkami powodzi

Grupa Orlen uruchomiła specjalny program „Jesteśmy razem", na który dotąd przekazała 35 mln zł. Środki te m.in. finansują paliwo dla służb walczących z powodzią, pozwalają na usuwanie jej skutków oraz wsparcie poszkodowanych przez klęskę żywiołową.

Paliwa Warter Racing zastąpią benzyny Gulf

Paliwa Warter Racing zastąpią benzyny Gulf

Przez ostatnie pięć lat polska spółka Warter Fuels była jedynym producentem i dystrybutorem paliw Gulf w Europie. Po sukcesie, jakim okazała się produkowana dla jednej z największych sieci stacji paliw benzyna 100-oktanowa, polski producent podjął decyzję o rozwijaniu własnej marki paliw rajdowych. Wkrótce do odbiorców z blisko 120