MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

Moya 30. marką w Polsce w zestawieniu TOP 200 Forbes

Marka Moya została sklasyfikowana na 30. miejscu w nowym rankingu miesięcznika „Forbes” „Najlepsze polskie marki”. Zestawienie, tworzone we współpracy z firmą badawczą Minds & Roses, uwzględnia wartość finansową marek, a także ich pozycję w swoich branżach. Wysoka pozycja sieci Moya w tej klasyfikacji jest kolejnym potwierdzeniem dynamicznego wzrostu siły marki na rynku.

Moya jest najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Każdego roku pojawia się kilkadziesiąt nowych obiektów. Dziś jest ich ponad 340. Zlokalizowane są w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, przy drogach krajowych, ekspresowych oraz lokalnych. Dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów oraz wyjątkowemu podejściu do klienta zdobywają coraz większą popularność i uznanie wśród konsumentów – m.in. stąd wysoka pozycja marki Moya w rankingu „Forbesa” „Najlepsze polskie marki”.

- Siła marki ma kluczowe znaczenie w sukcesie rynkowym każdego przedsiębiorstwa. Proces budowania brandu jest jednak niezwykle żmudny i długotrwały. Tworząc przeszło 10 lat temu nową sieć stacji paliw mieliśmy świadomość tego, z jak wielkim wyzwaniem się mierzymy. Już wówczas polski rynek był niezwykle wymagający – skupiał w sobie doświadczonych graczy – ogromne krajowe koncerny oraz międzynarodowe konsorcja. Dlatego od początku, konsekwentnie budujemy spójny wizerunek naszej marki. Prowadzimy działania mające na celu zwiększanie rozpoznawalności i uzyskanie pozytywnych skojarzeń wśród konsumentów. Wysoka pozycja w rankingu „Forbesa” jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju marki jest właściwa i będziemy ją kontynuować w najbliższych latach – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A., operatora sieci Moya.

Siła marek w zestawieniu „Forbesa” została obliczona na podstawie metodologii firmy badawczej Minds & Roses. Bierze ona pod uwagę mentalną dostępność marki oraz skojarzenia i emocje, które ona wywołuje. Dane empiryczne zostały zebrane za pomocą badania przeprowadzonego na grupie 1435 respondentów.

Dla każdej z 24 przebadanych kategorii produktów i usług opracowano indywidualne modele wpływu marki na osiąganą wartość sprzedaży. Ostatecznie wartość marki wyrażona w PLN wynika z pozycji rynkowej wyrażonej jej wartością sprzedaży, indeksowanej siłą danej marki oraz jej wkładem w wartość sprzedaży w kategorii.

Anwim S.A. brylantem polskiej gospodarki

Wysoka pozycja w rankingu „Najlepsze polskie marki” „Forbesa” to nie jest jedyne wyróżnienie, które w ostatnim czasie trafiło do GK Anwim. Właściciel i operator sieci stacji paliw Moya został sklasyfikowany na 123. miejscu w zestawieniu „Brylanty polskiej gospodarki 2020”, które tworzone jest przez Instytut Polskiego Biznesu. Ranking tworzony jest na podstawie danych finansowych za lata 2018-2019, pochodzących Krajowego Rejestru Sądowego. Pozycja w rankingu jest odzwierciedleniem wartości rynkowej przedsiębiorstwa.

Więcej w kategorii

XIII konferencja Krajowej Izby Biopaliw

XIII konferencja Krajowej Izby Biopaliw "Biopaliwa transportowe"

Szerokie spojrzenie na obszar paliw odnawialnych w transporcie z krajowej i europejskiej perspektywy - tak w skrócie można podsumować XIII edycję konferencji organizowanej przez Krajową Izbę Biopaliw, która odbyła się w dniach 25-26 września w Ostródzie.

Orlen przeznaczył 35 mln zł na walkę ze skutkami powodzi

Orlen przeznaczył 35 mln zł na walkę ze skutkami powodzi

Grupa Orlen uruchomiła specjalny program „Jesteśmy razem", na który dotąd przekazała 35 mln zł. Środki te m.in. finansują paliwo dla służb walczących z powodzią, pozwalają na usuwanie jej skutków oraz wsparcie poszkodowanych przez klęskę żywiołową.

Paliwa Warter Racing zastąpią benzyny Gulf

Paliwa Warter Racing zastąpią benzyny Gulf

Przez ostatnie pięć lat polska spółka Warter Fuels była jedynym producentem i dystrybutorem paliw Gulf w Europie. Po sukcesie, jakim okazała się produkowana dla jednej z największych sieci stacji paliw benzyna 100-oktanowa, polski producent podjął decyzję o rozwijaniu własnej marki paliw rajdowych. Wkrótce do odbiorców z blisko 120