MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

Przybywa ładowarek na parkingach sklepów

Kierowcy samochodów elektrycznych mogą już korzystać z 210 stacji ładowania Powerdot o dużej mocy zlokalizowanych przy Biedronkach w całym kraju.

Powerdot poinformował, że prawie 170 obiektów oczekuje na finalizację procedur związanych z oddaniem do użytku.

Z punktu widzenia operatora sieci handlowej ładowarki samochodowe to jeden z wielu biznesów, który działa przy sklepach. Klienci coraz częściej korzystają też z innych usług dostępnych tuż przy Biedronkach, takich jak maszyny paczkowe czy właśnie stacje ładowania samochodów.

Stacje Powerdot wyróżnia moc 120 kW, pozwalająca naładować średniej wielkości baterię w ok. 20 minut. Za usługę ładowania można zapłacić kartą płatniczą, bez wcześniejszej rejestracji.

Powerdot poinformował, że zgodnie z aktualnym harmonogramem projektu, do końca 2024 r. wybudowanych będzie 500 stacji, z czego 300-400 zostanie oddanych do użytkowania. Różnica pomiędzy liczbą wybudowanych i zainstalowanych urządzeń wynika z wydłużonych czasów oczekiwania na działania leżące po stronie firm energetycznych, tj. montaż liczników i podanie napięcia.

Opóźnienia w wykonywaniu punktów zasilania spowodowane są zwłoką w uruchamianiu procedur przyłączeniowych w spółkach energetycznych, w tym m.in. niezbędnych procedur przetargowych.

Więcej w kategorii

Coraz mniej Amerykanów chce kupić pojazd elektryczny

Coraz mniej Amerykanów chce kupić pojazd elektryczny

Liczba osób w USA, które byłyby chętne kupić pojazd elektryczny, spadła o 14 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem, ponieważ kierowcy martwią się o żywotność akumulatorów i dostępność ładowarek.

ElectroMobility Poland ma nowy zarząd

ElectroMobility Poland ma nowy zarząd

Rada nadzorcza ElectroMobility Poland S.A. (EMP) podjęła uchwałę o powołaniu na prezesa zarządu spółki Tomasza Kędzierskiego.

Rynek e-aut w Polsce hamuje

Rynek e-aut w Polsce hamuje

Brak dopłat do aut elektrycznych w leasingu może zamrozić rynek – alarmuje dziennik „Rzeczpospolita”. Dodatkowo w Polsce tempo budowy infrastruktury ładowania jest zbyt wolne.