MOYA stacje paliw dopasowane do Twoich potrzeb!

Lato czasem żniw dla stacji paliw

Ceny paliw na całym świecie kształtują niezależne czynniki makroekonomiczne, czyli ceny ropy czy kursy walut, ale sieci paliwowe wiedzą jak przyciągnąć klientów. Dziennik ‘’Parkiet’’ podaje, że tegoroczne promocje na stacjach paliw okazały się wyjątkowo udane dla operatorów.

Wzmożony ruch na drogach w wakacje i atrakcyjne promocje zaowocowały większą sprzedażą paliw i produktów sklepowych na stacjach w Polsce. „Parkiet” zauważa, że pozycję konkurencyjną na polskim rynku umocniły m.in. sieci Orlenu, MOL-a i Unimotu.

Największa w Polsce sieć Orlen (ponad 1,9 tys. stacji) w weekendy oferowała rabaty na tankowanie w przedziale od 35 gr do 45 gr za litr paliwa Efecta. Płocki koncern powiedział dziennikowi, że wakacyjna akcja promocyjna na stacjach przyniosła najwyższą w historii liczbę transakcji z użyciem aplikacji Orlen Vitay, która przekroczyła 10 mln, czyli ponad 42 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Zainteresowaniem cieszyła się też specjalnie przygotowana na sezon wakacyjny oferta gastronomiczna oraz ekologiczne myjnie automatyczne. 

Bogatą ofertę promocyjną na swoich polskich stacjach (prawie 400 obiektów) miał węgierski MOL. Tutaj także kierowcy mogli wykorzystywać kupony na tańsze tankowanie, a sieć dodatkowo zachęcała prowadzoną letnią loterią. W efekcie węgierski koncern uzyskał istotny wzrost sprzedaży paliw premium. MOL poinformował, że całościowa sprzedaż paliw podczas tegorocznych wakacji utrzymała się na poziomie zbliżonym do tego samego okresu roku ubiegłego, ale wzrost odnotowano w biznesie pozapaliwowym – szczególnie w obszarze gastronomii.

Wakacyjną akcję promocyjną w ograniczonym zakresie prowadził na rynku detalicznym paliw Unimot, zarządzający siecią około 130 stacji pod marką Avia. W przypadku tej sieci promocje były zróżnicowane, były regularne rabaty, ale także akcje specjalne umożliwiające klientom tankować benzynę i olej napędowy na trzech stacjach w Poznaniu za 4,99 zł za litr. Unimot, podobnie jak konkurencja, jest zadowolony z efektów, które w wymierny sposób przyczyniły się do wzrostu aktywności i lojalności klientów. Operator podał, że w wakacje firma odnotowała kilkuprocentowy wzrost popytu na paliwa w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co równie ważne, zwyżkowała również marża paliwowa. 
Słowa kluczowe:

Więcej w kategorii

Orlen chce dochodzić roszczeń wobec byłych członków zarządu

Orlen chce dochodzić roszczeń wobec byłych członków zarządu

Orlen zwołał nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy na 2 grudnia. Z projektów uchwał wynika, że spółka chce, aby poprzedni członkowie zarządu naprawili szkody wyrządzone w czasie swojej kadencji. Koncern chce też przenieść biznes paczkowy do nowego podmiotu.

Rząd przewiduje wyższe dochody z akcyzy

Rząd przewiduje wyższe dochody z akcyzy

Ministerstwo Finansów w nowelizacji tegorocznego budżetu zapisało, że dochody z VAT w 2024 roku będą niższe od wcześniej zakładanych o 22,925 mld zł, ale wyższe o 1,342 mld zł będą wpływy z akcyzy.

Odpowie za kradzież paliwa i cudzych tablic rejestracyjnych

Odpowie za kradzież paliwa i cudzych tablic rejestracyjnych

Kryminalni z Jaworzna namierzyli i zatrzymali 40-latka, który zatankował na jednej ze stacji paliw 40 litrów paliwa i odjechał, nie płacąc.

W Zielonej Górze można zatankować na nowej stacji paliw

W Zielonej Górze można zatankować na nowej stacji paliw

Sieć stacji paliw Moya otworzyła kolejną stację w województwie lubuskim. Nowy punkt jest zlokalizowany przy ul. Makowej 14 w Zielonej Górze. Poza zatankowaniem kierowcy będą tam mogli zrobić zakupy i skorzystać z oferty Caffe Moya.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Raport - Polski Rynek Paliw 2023/2024

Rok 2023 rok na rynku paliwowym był lepszy od roku poprzedniego - sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt  benzyny, olej napędowy i LPG - wzrósł o 7 proc. 

Raport - Polski Rynek Paliw 2023/2024