Nowy numer magazynu „Na Stacji Paliw”

Sieć Moya świętowała jubileuszowe otwarcie stacji

Sieć stacji paliw Moya zakończyła 2024 rok osiągając liczbę 500 obiektów w całej Polsce. W czwartek w Kobyłce uroczyście otwarto jubileuszową stację, znajdującą się przy węźle trasy S8.

Moya, niezależna polska marka stacji paliw, działa od 2009 roku i dynamicznie się rozwija. Obecnie jest trzecią co do wielkości siecią paliw w Polsce.

Podczas otwarcia podkreślono wysoką jakość obsługi oraz nowoczesne technologie, które wyróżniają stacje Moya. Firma inwestuje w rozwój oferty pozapaliwowej i elektromobilność. Nowa stacja oferuje paliwa standardowe i premium, LPG, AdBlue oraz usługi takie jak sklep, kawiarnia Caffe Moya, kompresor i cashback.

- Uroczystość otwarcia 500. stacji to dla nas wyjątkowy moment, który podsumowuje 15 lat dynamicznego rozwoju marki Moya. Każdy nowo otwarty obiekt jest dowodem naszego zaangażowania w zapewnienie najwyższej jakości obsługi i innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów. Nie spoczywamy jednak na laurach i nie zwalniamy tempa – planujemy kolejne otwarcia, rozwój oferty pozapaliwowej oraz inwestycje w obszarze elektromobilności – powiedział cytowany w komunikacie Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu Anwim S.A.

Jubileuszowy punkt w niebiesko-czerwonych barwach znajduje się w Kobyłce przy ul. Przyjacielskiej 198, w pobliżu węzła na trasie S8. Z okazji otwarcia przygotowano specjalne promocje dla klientów, które potrwają do końca lutego.
Słowa kluczowe:

Więcej w kategorii

Na stacjach BP zatankujemy taniej

Na stacjach BP zatankujemy taniej

Sieć przygotowała promocje i rabaty na czas majówkowych wyjazdów. Od piątku 25 kwietnia br. do niedzieli 4 maja br., dzięki specjalnemu kuponowi w aplikacji BPme, będzie można skorzystać z rabatu 30 gr/l na wszystkie paliwa regularne i premium oraz rabatu 15 gr/l na LPG.

Straty Orlenu to efekt decyzji poprzedniego zarządu

Straty Orlenu to efekt decyzji poprzedniego zarządu

Podczas debaty sejmowej dyskutowano na temat wyników finansowych Grupy Orlen za 2024 rok. Wiceminister aktywów państwowych Robert Kropiwnicki wskazał, że spadek zysku netto do 1,4 mld zł z ponad 20 mld zł rok wcześniej to rezultat „błędów poprzedniej ekipy”. Jak podkreślił, na wynik koncernu znacząco wpłynęły odpisy w

Autobusy wodorowe dotarły do Chełma

Autobusy wodorowe dotarły do Chełma

W tym tygodniu Chełm rozpoczął odbiór pierwszych autobusów wodorowych NesoBus, które już wkrótce pojawią się na ulicach miasta. Dostawa autobusów od Grupy Polsat Plus i ZE PAK ma odbyć się w trzech transzach, a ostatecznie zakończyć się 30 października 2025 roku.

Nie chodzi o to, by było najtaniej

Nie chodzi o to, by było najtaniej

Podczas tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach prezes Orlenu, Ireneusz Fąfara w rozmowie z serwisem wnp.pl, nakreślił aktualne wyzwania i kierunki strategiczne koncernu, który pozostaje kluczowym graczem na rynku paliw płynnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Wiadomości e-petrol.pl

Subskrybuj codzienne informacje z rynku paliw

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Information Market S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-613), przy ul. Stacyjnej 1/51.
  • Inspektorem ochrony danych w Information Market S.A. jest Magdalena Robak (71 787 69 69, iod @ informationmarket.pl).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 pkt 1b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym otrzymywania newslettera.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, z którymi Information Market S.A. zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane ani do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora do czasu wypisania się przez Panią/Pana z newslettera, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych do czasu cofnięcia zgody na kontakt danym kanałem komunikacji.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania newslettera oraz w celach marketingowych, jeśli wyraził(a) Pani/Pan zgodę na kontakt w celach marketingowych danym kanałem komunikacji.

Zautomatyzuj obowiązki podatkowe